FAQ
Moet ik mijn telefoon en laptop e.d. echt inleveren?
Antwoord: Ja, om een volledige schermvrije ervaring te hebben lever je je spullen in bij de trainers. Dat doe je voor je de boot op gaat zodat je schermvrij kunt genieten van de overtocht.
Hoe ben ik bereikbaar als ik mijn telefoon eenmaal heb ingeleverd?
Antwoord: Er is een telefoon beschikbaar. Op dit nummer kun je bij nood/urgentie gebeld worden door het thuisfront. Deze telefoon wordt 24/7 beheerd door de trainers. Je bent dus ten alle tijden bereikbaar voor zeer urgente zaken.
Voor wie is deze ervaring bedoeld?
Voor teams en individuen.
Hoe kan ik me inschrijven voor 'Schermvrij op Schiermonnikoog'?
Dat kan rechtstreeks via mail naar info@digitaalevenwicht.nl
Wat zijn de kosten van deelname en wat is inbegrepen in de prijs?
Zie pagina Tarieven
Wat moet ik meenemen naar Schiermonnikoog?
Hou rekening met het weer, en het feit dat je op een eiland met strand en duinen verblijft. Zorg in ieder geval voor makkelijk zittende kleding en goede wandelschoenen. Neem ook wat mee voor in je vrije tijd. Neem bijvoorbeeld het boek mee wat je al lang in huis hebt of ga schrijven in je dagboek.
Hoe wordt een typische dag op Schiermonnikoog doorgebracht?
Ontbijt, ochtendprogramma, lunch, middagprogramma, diner, eventueel avondprogramma.
Welke maatregelen worden genomen om een schermvrije omgeving te waarborgen?
Zoals gezegd lever je je digitale spullen in voor je op de boot gaat dus daar heb je geen last van. Uiteraard is de omgeving ook zoveel mogelijk schermvrij.
Hoe bereid ik me voor op de digitale detox?
Geef aan het thuisfront het noodnummer door wat we je vooraf zullen sturen. Zeg dat je verder 4 dagen niet bereikbaar bent.
Is er ondersteuning beschikbaar na de ervaring om de opgedane inzichten toe te passen?
Tijdens de vierdaagse zal er aandacht zijn voor de follow-up nadat je weer thuis bent.
Hoe is de accommodatie en catering geregeld op Schiermonnikoog?
In de accommodatie beschik je over een eigen slaapkamer met eigen sanitair. Er kan uiteraard rekening worden gehouden specifieke dieetwensen of gezondheidsproblemen. Geef deze vooral vooraf aan ons door.
Wat gebeurt er in geval van slecht weer of andere onvoorziene omstandigheden?
Het programma gaat in principe door bij iedere weersomstandigheid. Mocht onverhoopt de boot niet varen dan wordt het programma verplaatst.